Zlecenie na oczyszczenie głównej alejki ze śmieci zostało zrealizowane
Wywieziono blisko 25m³ odpadów zielonych oraz około 7m³ odpadów komunalnych i gabarytów
Informujemy, że zakończyliśmy etap oczyszczania głównej alejki z pozostawionych odpadów. Wywiezione mamy grubo ponad 30m³ odpadów rozbite na 3 transporty.
Firma wykonująca usługę zrobiła to w cenie najtańszych kontenerów tj. nie policzona została dodatkowo usługa załadunku wszystkich odpadów.
Nie było to oczywiście typowe uprzątnięcie więc część kompostujących już odpadów zielonych pozostała.
Usługa polegająca na zgrabieniu wszystkiego do czysta wybiegała by mocno poza nasze aktualne możliwości w ramach uchwalonego budżetu.
Apelujemy o niedokładanie żadnych nowych śmieci. Nie mnóżmy sobie niepotrzebnych kosztów.
Zarząd ma pełną świadomość, że dotychczasowe rozwiązania w zakresie utylizacji odpadów nie są adekwatne do naszego zapotrzebowania.
Pracujemy nad optymalnym dla naszego ogrodu rozwiązaniem, tak aby nikt nie czuł się pokrzywdzony brakiem możliwości skorzystania z odbioru odpadów.
Rozumiemy, że sprawa rozwiązania kwestii odbioru odpadów jest pilna i budzi mnóstwo kontrowersji.
W najbliższym czasie będziemy informowali o przyjętych rozwiązaniach o charakterze przejściowym.
Przy okazji następnego walnego zebrania będą zaproponowane różne warianty odbioru wraz ze specyfikacją kosztową.
Swoimi głosami zadecydujecie Państwo o wyborze rozwiązania.
Z poważaniem Zarząd